Kupujemy „polskie”?

Artykuł sponsorowany
W  ostatnim czasie w wielu krajach Europy utrzymuje się moda na kupowanie produktów regionalnych oraz  krajowych. Konsumenci nabywają takie towary i usługi wierząc, że działając w ten sposób wspierają gospodarkę swojego kraju. Patriotyzm ekonomiczny staje się także chlubą wielu Polaków.

Polacy jako konsumenci są coraz bardziej świadomi zarówno swoich praw, jak i prawideł handlu. W trakcie codziennych zakupów coraz częściej zastanawiamy się co stanie się z pieniędzmi, które zapłaciliśmy za zakupy. Czy podatki ze sprzedaży zasilą budżet naszego państwa? Czy zostaną zainwestowane w Polsce czy poza granicami kraju? Odpowiedzi na te pytania mają wpływ na poszczególne decyzje zakupowe i wybór sklepu w którym będziemy się zaopatrywać.

Pośród bardzo szerokiej oferty produktów dostępnych na rynku, rozpoznanie tych polskich jest stosunkowo proste. Wystarczy sięgać po produkty z kodem kreskowym zaczynającym się od „590” oraz informacją „wyprodukowano w Polsce”. Wybierając tak oznaczone artykuły mamy gwarancję, że kupujemy produkty polskie.

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów POLOmarket, największą polska sieć sklepów spożywczych - której asortyment w większości stanowią produkty pochodzące od krajowych producentów i rolników - rozpoczęła ogólnopolską komunikację swojej regionalnej oferty. Więcej informacji znajduje się w gazetce sieciowej (7-13.08) i na www.polomarket.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na zgierz.naszemiasto.pl Nasze Miasto