Okres świąteczny to wyjątkowy czas z wielu względów. To właśnie na koniec roku najczęściej robimy podsumowania i planujemy nasze przyszłe działania. W powietrzu czuć już zapach świąt, w radiu lecą świąteczne piosenki, a sklepy prześcigają się w świątecznych dekoracjach. To też czas, kiedy myślimy więcej o innych, obdarowując najbliższych mniejszymi i większymi prezentami, które każdemu przynoszą wielką radość.
Dla kogo wsparcie?
Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę, że dla niektórych ten czas nie jest aż tak wyjątkowy. Często to smutek, stres i niepewność, jak w przypadku dzieci objętych wsparciem Fundacji Słonie na balkonie, pomagającej od 10 lat dzieciom z depresją i z kryzysami psychicznymi, które wynikają z przeżytych traum. Oferują dzieciom fachową, długoterminową opiekę terapeutyczną w ciepłej i otwartej przestrzeni, gdzie mogą poczuć się bezpiecznie. Są alternatywą dla wielkiego kryzysu psychiatrii dzieci i młodzieży. Mówią, że słoniowy wyścig z depresją trwa i stale szukają darczyńców, którzy pomagają go wygrać. O tym jak można wspierać dzieci opisują na www.slonienabalkonie.pl.
Rocznie fundacja udziela pomocy ponad 400 dzieciom w wieku od 3 do 18 lat. Miesięcznie prowadzi ponad 600 godzin terapii. Potrzeby są większe, każda pomoc dla Słoni zapobiega samobójstwom dzieci i młodzieży. W ramach naszej akcji fundacja jako prezent dla swoich podopiecznych zrealizuje terapię dla dzieci dziś czekających na pomoc.
Jako Polska Press Grupa, wydawca Dziennika Łódzkiego i Expressu Ilustrowanego chcemy w tym w świątecznym czasie wywołać jak najwięcej uśmiechów na twarzach tych dzieci. Nie zrobimy tego jednak sami – potrzebujemy pomocy zaprzyjaźnionych firm i przedsiębiorców, którzy mogą do tego dołożyć swoją cegiełkę. To właśnie dzięki Państwa wsparciu na wielu dziecięcych buziach zagości prawdziwy uśmiech.
Partnerem Głównym naszej akcji jest Enea, jeden z największych koncernów energetycznych w Polsce, współodpowiedzialny za bezpieczeństwo energetyczne kraju. Dostarcza energię do ponad 2,7 mln klientów w północno-zachodniej części kraju. Firma jest wiceliderem polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Grupa Enea zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję i dystrybucję energii elektrycznej, aż po sprzedaż i obsługę klienta.
Jak dołączyć do akcji? To proste!
Już od 1 grudnia w serwisie dzienniklodzki.pl i expressilustrowany.pl oraz w prasie pojawiać się będzie Zaprzęg Świętego Mikołaja. Składać się będą na niego saneczki – cegiełki wykupione przez poszczególne firmy. W ramach cegiełki nasi Darczyńcy otrzymają m.in. lokowanie logotypu partnera w saneczkowym zaprzęgu św. Mikołaja na stronach Dziennika Łódzkiego i Expressu Ilustrowanego oraz w naszych serwisach i na planszy sponsorskiej w relacji z akcji, która pojawi się po zakończeniu akcji w prasie i internecie. W zależności od rodzaju partnerstwa, oferta może rozszerzyć się o dodatkowe świadczenia, takie jak na przykład całostronicowy wywiad z przedstawicielem partnera nt. działalności CSR, oznaczenie partnera w postach branded content promujących akcję na fanpage’u czy kampania bannerowa.
Po więcej informacji oraz szczegółową ofertę, zachęcamy do kontaktu na adres [email protected]. Wspólnie możemy więcej!
Tanie linie trują! Ryanair i Wizz Air na czele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?