Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Ogólnopolski Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych 2016 w Art_Inkubatorze [ZDJĘCIA]

Paweł Patora, (opr. ŁC)
8. Ogólnopolski Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych, Łódź, 1 lipca 2016
8. Ogólnopolski Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych, Łódź, 1 lipca 2016 Krzysztof Szymczak
8. Ogólnopolski Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych odbył się w piątek, 1 lipca w łódzkim Art-Inkubatorze. Wzięli w nim udział studenci i naukowcy z 15 uczelni oraz przedstawiciele 60 firm. Konkurs z roku, na rok jest organizowany na coraz większą skalę, jego popularność rośnie. Łódź stała się jednym z najważniejszych ośrodków branży gier komputerowych.

Ogólnopolski Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych to okazja dla młodych twórców gier na zaistnienie w branży. W konkursie uczestniczą przedstawiciele dużych koncernów, którzy chętnie poznają pomysły studentów na nowe, interesujące rozwiązania i pomysły. W tym roku konkurs sponsorowały m.in.: Vivid Games, SuperHot, AT Games, CI Games, Nitreal Games, Techland, 11 bit studios, Teyon i wiele innych.

Ten konkurs jest ciekawym wydarzeniem. Jesteśmy tu, by zobaczyć jakie pomysły na gry mają młodzi ludzie, jak postrzegają ten rynek, co według nich jest fajne i może dostarczyć rozrywki. Zapewne zostanie tu odkryty niejeden talent, więc pewnie będziemy rozmawiać z wieloma osobami o współpracy lub o udziale w naszym programie stażowym - mówił przed rozpoczęciem imprezy Grzegorz Rdzany, producent techniczny z firmy CI Games.

Nowością, podczas tegorocznej edycji konkursu, była konferencja naukowa „Conference on Game Innovations”

Konferencja ta jest próbą budowania płaszczyzny wymiany wiedzy pomiędzy firmami i uczelniami. Chodzi o to, żebyśmy współpracowali z firmami nie tylko poprzez kształcenie dla nich kadr, ale także na polu naukowo-badawczym - powiedział dr hab. inż. Adam Wojciechowski z Instytutu Informatyki FTIMS PŁ, współorganizator wydarzenia.

Wydarzeniem towarzyszącym były też warsztaty „Design thinking – jak projektować dobrą zabawę, którą pokochają Twoi klienci?”, które poprowadziła Beata Michalska-Dominiak.

Wyniki konkursu

W kategorii Development

1. miejsce - zespół Puzzles za grę ZeroG

2 . miejsce - zespół Mashed Potatoes za grę Red Space

3. miejsce - zespół GRO-POL za grę Demensional Clash

W kategorii Design

1. Miejsce - zespół OnionMilk za grę Pigeon Fight

2. miejsce - zespół Unicell Team za grę Unicell Manager

3. miejsce - zespół Swedish Kappa Pride za grę Slam Jam

Nagrody specjalne ufundowane przez sponsorów
FirmaTechland
- Zespól DynamicDuo za grę Multiversal Beatdown

Firma CI Games
- Zespól Potatoes w/o hats za grę Robots styole my hat

Firma Platige Image
- Zespół Unicell Team za grę Unicell Manager

Firma Teyon
- Zespół Fireline Games za grę SAAAM

Firma 11-bit studios
- Zespół Onion Milk za grę Pigeon Fight

Zakład Grafiki Komputerowej i Multimediów w Instytucie Informatyki Politechniki Łódzkiej
- Zespół Puzzles za grę ZeroG

Czytaj więcej, źródło: 8. Ogólnopolski Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych [ZDJĘCIA]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak Disney wzbogacił przez lata swoje portfolio?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto