Kobiety grające zawodowo w koszykówkę często narzekają, że ich rozgrywki nie są tak popularne jak męskie wydanie dyscypliny. Koszykarki występujące na co dzień w najsilniejszej lidze świata WNBA poza sezonem jeżdżą grać do Europy, żeby dodatkowo zarabiać.
Oglądalność telewizyjna oraz frekwencja na trybunach podczas spotkań kobiecej koszykówki mogłaby znacząco wzrosnąć, jeśli mecze rozgrywane byłyby w konwencji zaproponowanej przez Live Rich Media. Skoro nikomu nieznane dwie kobiety wzbudziły takie zainteresowanie, to jak dużą oglądalność może wygenerować mecz gwiazd amerykańskiej ligi rozgrywany w takich strojach?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?